Zeynep'in Sekiz Günü

7,48

( 22 kişi yorum yaptı )

Zeynep'in Sekiz Günü

Sinema Filmi

2007

Her bireyin kendi içine kapandığı, kendini koruyabilmek için kapılarını dışarıya kapattığı, steril ve izole bir çağda yaşıyoruz. Bu izole dünyada tutunabilinecek bir tek aşk var ama aşkta geldiği gibi terk edebiliyor.
........Cemal Şan’ın senaristliğini ve yönetmenliğini üstlendiği “Zeynep’in Sekiz Günü” adlı sinema filminde; bu izole dünyada kendine steril bir dünya kurmuş, obsesiflik seviyesinde düzenli bir hayat süren, kendine ait bir dünyası olan ve dışarıya kendini tamamen kapatmış, asosyal, sabah kahvaltısında yediklerinden otobüste oturduğu yere kadar hayatında hiç bir şeyi değiştirmeyen, tek başına yaşadığı her günü birbirinin aynı olan Zeynep’in(Fadik Sevin Atasoy) bir akşam bir barda tek başına otururken bara gelen ve kendini müziğin ritmine bırakı p içinden geldiği gibi dans eden Ali (Mustafa Üstündağ) adında bir gençle tanışması sonucu aşık olur ve Zeynep’in hayatı…

Künye

Yönetmen Cemal Şan
Senaryo
Müzik Baba Zula
Görüntü Yönetmeni Sarp Kaya
Vizyona Giriş Tarihi 30 Kasım 2007
Tür Dram, Duygusal
Ülke Türkiye
Etiketler Aşk, Babazula, Bar, İlişki, Nilgün Öneş Daha Fazlası
Internet Sitesi http://www.zeynepinsekizgunu.com, http://www.zeynepinsekizgunu.com

Ödüller

En İyi Kadın Oyuncu (19.Ankara Film Festivali-2008)

Başarı Ödülü (24.İskenderiye Film Festivali-2008)

Umut Veren Genç Oyuncu (13.Sadri Alışık Ödülleri-2008)

Ekip

Yapımcı Tekin Doğan (Uygulayıcı Yapımcı)
Kurgu Şenol Şentürk (Kurgu)
Sanat Yönetmeni Gökhan Depmeoğlu (Sanat Yönetmeni)
Yapım Ekibi Mesut Ünlü (Yapım Sorumlusu)
Mitat Arslan (Yapım Amiri)
Bengisu Olcayto (Yapım Asistanı)
Serdar Cengiz (Yapım Asistanı)
Turan Tokel (İdari İşler Koordinatörü)
Fatma Gülveren (Ofis Koordinasyon)
Serdal Özdemir (Set Amiri)
Yönetmen Ekibi Doğan Ümit Karaca (Yardımcı Yönetmen)
Çağrı Lostuvalı (Yönetmen Yardımcısı)
Tayfun Emran (Yönetmen Yardımcısı)
Kamera Ekibi Erkan Sönmez (Kamera Asistanı)
Turan Çağlayan (Kamera Asistanı)
Turhan Çağlayan (Focus Puller)
Oktay Başpınar (Steadicam Operatörü)
Şahin Yiğit (Jimmy-Jib)
Korkmaz Yalınkılıç (Jimmy-Jib)
Bilal Babaoğlu (Set Fotoğrafları)
Turgay Dilber (Jimmy-Jib Asistanı)
Post-Prodüksiyon Erdinç Dinçer 2 (Kurgu Asistanı)
S. Şamil Er (Kurgu Asistanı)
S. Şamil Er (Kurgu Asistanı)
Erdinç Dinçer (Kurgu Asistanı)
Zekeriya Şahin (Kopya Baskı)
Osman Yıldız (Kopya Baskı)
Yahya Öztürk (Film Yıkama)
Mustafa Oruç (Film Yıkama)
Mustafa Şahin (Film Yıkama)
Ali Komaz (Film Yıkama)
S. Şamil Er (Renk Düzenleme)
Şafak Mıhlaç (Negatif Kayıt)
Dila Ulutaş (Altyazı Eşleme)
Mürsel Gülveren (Altyazı)
Kerem Aktaş (Altyazı)
Taner Alioğlu (Altyazı)
İsmail Yeltek (Altyazı)
Işık Ekibi Mesut Rençber (Işık Şefi)
Tuncay Memiç (Işık Teknisyeni)
Mesut Sertkaya (Işık Teknisyeni)
Kadir Akgündüz (Işık Teknisyeni)
Tanyolaç Türkben (Işık Ekibi)
Sanat Ekibi Nildağ Kılıç (Kostüm Uygulama)
Makyaj Ekibi Gökhan Depmeoğlu (Makyaj)
Adem Çiftçi (Kuaför)
Adem Çiftci (Kuaför)
Ses Ekibi Muharrem Bilgin (Ses Tasarım & Final Miks)
Mert Subaşıoğlu (Ses Miks)
Eyüp Yıldız (Dolby Miksaj)
Onur Yavuz (Ses Teknisyeni)
Seçkin Akyıldız (Boom Operatörü)
Tasarım Nilgün Yılmaz (Afiş)
Nilgün Yılmaz (Web Tasarım)
Diğer Mustafa Şahin (Set Teknisyeni)
Erdal Özdemir (Set Teknisyeni)
İbrahim Alba (Set Teknisyeni)
Tanyolaç Türkben (Teknik Destek)
Ferda Yılmaz (Kimyager)
Lucy Wood (Çeviri)

Firmalar

Avşar Film (Yapım)
Vipsaş Post Production (Teknik Yapım)
VAV Film Grubu (Ses Ekipmanı)
Tan Film (Işık ekipmanı)
Tan Film (Set Ekipmanı)
Fono Film (Laboratuar)
Tan Film (Ulaşım Ekibi)
Hasılat 34.635,0 TL
Toplam İzleyici 4.344
Vizyonda Kaldığı Hafta 21 Hafta

Son Yorumlar (22)

SarpBayhan avatar SarpBayhan 14 Kasım 2014 00:38:20

Soğuk bir filmdi hatırladığım kadarıyla. Ayrıca cüretkar sevişme sahneleri falan da vardı sanırım bilmiyorum belki ergenler seks sahnelerini izlemek için gitmişlerdir bunun dışında olumlu bir şey söyleyemeyeceğim.

baran34 avatar baran34 22 Mart 2011 03:42:03

2

Yönetmen Cemal Şan'ın üçlemesinin ilki olan bu yapım üçlemenin en kötüsü. Hatta Türk film tarihinin en kötülerinden. Fakat ikinciside  yani Dilber'in sekiz günü bunun tersine harika bir iş çıkmış. Filme dönecek olursak. Fadik sevin Atasoy'u hiç bu ka dar pısırık sünepe görmemiştim. Resmen iğrendim ondan... Bu filmin en olumlu yanı Mustafa Üstündağ'ın performansıydı. Bu üçlemede ki amacını son filmi olan Ali'nin sekiz gününde replik aralarında seyirciye aktaran yönetmenin çıkış noktası olan ulaşılamayanı arzulamak ve elde edememek kısır döngüsünü biz seyircilere iyi niyetle aktarmaya çalışmış. Fakat çok düşük bir bütçe ile ancak bu kadar olur. Yinede bu ilk film hiç olmamış. Keşke hiç olmasaydı. Fakat ikincisi Yani Dilber'in sekiz günü çağımızın bir nevi Al Yazmalım'ı... Yine de emek harcanmış umarım yeni projelerinde daha iyi işler çıkarır...

_noyan_ avatar _noyan_ 11 Eylül 2010 14:21:09

Filmi izlemeye başladığınızda  ilk yarım saat çok ruh altı geliyor,sıkıyor daraltıyor boğuyor, gelişme bölümünde ise meraklandırıyor,sürüklüyor,fakat sonuçta  klişe bir son ile bitiyor...Mustafa Üstündağın filme katkısı az fakat Fadik Atasoy un oyunc uluğuna diyecek yok...Senaryosuyla farklı,cüretkar sahneleriyle ilginç bir film...

melisrenan avatar melisrenan 23 Mayıs 2010 20:41:05

Bİr ço insanın kendine göre izole bir hayatı vardır kendi içinde yaşadığı ama filmde Zeynep dış dünyadan tamamıyla kopuk gibiydi kendine göre bir dünya kurmaktan öte bir izole yaşam sanırım insanlar ne kadar sosyalleşsede kendi kendine kaldığında his settikleri dünyayı anlatmak için film boyunca zaynep hep kendi dünyası içindeydi...Ayrıca filmin müzikleri de çok güzel babazula filme gerçekten ayrı bir güzellik katmış.

hallibo2004 13 Ağustos 2009 16:47:08

Tam bir malzeme ve oyuncu israfı. Sinemada izleyene acıdım

Exotic avatar Exotic 16 Temmuz 2009 03:46:07

9

Fadik Sevin Atasoy'un kiymeti bilinmeyen muhtesem filmi.Zeypen kendini dis dunyaya kapatmis asosyal bir hayat suren genc bir kadindir.Zeynep'in deyimiyle ''renksiz bir dunya kurmustum kendime mutluluk bu saniyordum''. Renksiz hayatin siyah beyaz ceki mlerinde asiri duzenli bir hayat suren Zeynep vardir.Zeynep her sabah ayni yemegi yiyen,ayi saatte uyanan, ayni saatte eve gelen biridir . Siyah beyazli sahnelerde kulanilan cekim teknikleri gercekten cok iyi. Zeynep'in hayatini izlerken bizi bile o depresif hayatin icine sokarlar. Zeynep daha sonra Ali diye biriyle tanisir ve onunla yatar. Ali ile tanistiktan sonra ki sahneler renklidir. Yani Zeynep'in hayati renklendigi icin filmdeki siyah beyaz sahneler'de renkli olmustur.Artik filmde arka fonda o super soundtrack'da calmaya baslar.Fadik icin izlemistim bu filmi ve iyikide izlemissim. Ben filmden inanilmaz bir keyif aldim. Fadik super bir performans cikarmis.Konusma tarzi ve mimikleri cok iyiydi..Film bitene kadar Fadigi agzim acik izledim. Filmin heel bi sahnesi vardirki sormayin. Fadik o sahnede hem aglar hemde durmadan kendini anlattir. Iste oyunculuk budur dedigim sahnelerden biriydi.Dedigim gibi filmi cok ama cok begendim.Bu aralar Ali'nin 8 gunu ve Dilber'in 8 gunu filmleri de cikiyormus. Merakla bekliyorum..

Yandex.Metrica